VOIP

VOIP is de afkorting van Voice over IP

Op het gebied van zakelijk en particulier bellen heeft VoIP de toekomst.
Door gebruik te maken van de aanwezige internetverbinding op uw bedrijf, kunt u uw reguliere
telefoonverbinding vaarwel zeggen. Bij telefoneren via VoIP wordt er een verbinding tot stand
gebracht via internet. Daardoor hoeft er geen gebruik meer te worden gemaakt van het reguliere
telefoonnetwerk. Dit heeft als grote voordeel dat uw medewerkers ook op andere locaties, thuis
bijvoorbeeld, bereikbaar zijn op hun vaste nummer. Daarnaast is de geluidskwaliteit vele malen
beter wanneer u gebruik maakt van VoIP.

On-premise of in de cloud implementeren: de keuze is aan u

 

Met 3CX is de implementatie van uw PBX eenvoudig en vooral flexibel. U kunt kiezen waar u uw telefoonsysteem wilt uitvoeren en volledige controle over uw gegevens behouden; of het nu on-premise is, gehost door 3CX, of in uw eigen privécloudaccount.

Host met 3CX

  1. Beheerd en bewaakt door 3CX voor geen gedoe
  2. Versie-upgrades en beveiligingspatches automatisch uitgevoerd
  3. Inclusief 24/7 monitoring en dagelijkse back-ups

 

 

Privé cloud

  1. Implementeer eenvoudig uw gratis Cloud PBX, in enkele minuten
  2. Kies uit een reeks reguliere cloudproviders zoals Google, Microsoft Azure, Amazon Web Services, Amazon Lightsail en nog veel meer.

 

On-premise implementatie

  1. Implementeren op een bestaande Windows- of Linux-machine
  2. Implementeer op een MiniPC-apparaat of rasberry pi
  3. Virtualiseren en scheiden op Hyper-V, VMware of KVM

 

Security & Backup

 

Als het gaat om VoIP-beveiliging, zet 3CX de standaard. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3CX zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.

 

  1. Verbeterde configuratie van beveiligde webservers
  2. Automatische detectie en zwarte lijst van SIP Attack-tools
  3. Wereldwijde IP Blacklist automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’s
  4. Verkeer naar 3CX-apps  wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
  5. Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
  6. Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
  7. Revolutionaire VoIP-beveiliging met A + -beoordeling van SSL-lab
  8. Automatische failover voor directe back-up
  9. Encryptie tussen browser en de website verzekerd via HTTPS
  10. Beperk de toegang tot 3CX-beheerconsole op basis van IP

 

Apps en functies

 

Met 3CX kunt u uw extensie overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, web en Windows wordt u gegarandeerd altijd en overal op de hoogte gehouden. Bovendien kunnen klanten u direct bereiken vanaf uw website of Facebook-pagina met de integratie van 3CX Live Chat  en  Facebook Messenger.

 

Download 3CX-apps op uw Android / iOS-apparaat

 

  1. Gebruik uw extensie overal
  2. Profiteer van free VoIP-gesprekken met uw smartphone
  3. Bespaar de levensduur van de batterij met “PUSH”-meldingen
  4. Verbind alle apps tegelijkertijd via SIP Forking
  5. Geniet van de most progressive Android & iOS VoIP-apps   in de UC-markt
  6. Profiteer van geïntegreerde functies zoals status,webconferenties en instant messaging.

 

Gebruiksvriendelijke web-app

 

  1. Multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
  2. Bel rechtstreeks vanuit de browser of bedien eenvoudig gesprekken op uw IP-telefoon of smartphone
  3. Beantwoord inkomende vragen van klanten via live chat, Facebook en SMS vanuit één interface
  4. Geïntegreerde WebRTC-technologie resulteert in minder bandbreedtegebruik
  5. Geïntegreerde videoconferenties met één klik op de knop
  6. Mis nooit meer een gesprek met de browserextensie voor Chrome.

Eenvoudig te gebruiken Windows-app

 

  1. Ip-telefoongesprekken starten vanaf uw bureaublad met de CTI-modus
  2. Werk op afstand vanaf elke locatie
  3. Bekijk eenvoudig de status van uw collega’s
  4. Gebruik de weergave Receptionist om gesprekken te beheren en sleep oproepen vervolgens voor een snelle gespreksoverdracht
  5. Start gesprekken rechtstreeks vanuit uw CRM; naadloos integreren met MS Exchange, Microsoft Outlook of Intern Telefoonboek
  6. Automatisch rapporten over klant- en agentactiviteiten verkrijgen
  7. Webconferenties plannen en ad-hocvergaderingen starten
  8. Inclusief Wallboard- en Q-Manager-weergave

 

3CX Live Chat: Next Level Klantcommunicatie

 

  1. Laat klanten rechtstreeks vanaf uw website chatten, bellen of met u afspreken
  2. Volledig gratis voor u en uw klanten – geen extra abonnementen of kosten
  3. Binnenkomende berichten kunnen eenvoudig worden beheerd vanaf de webclients van agenten
  4. Eenvoudig chats overbrengen naar andere teamleden
  5. Eenvoudig te configureren in een paar eenvoudige stappen!

 

Facebook Messenger-integratie

  1. Integreer uw Facebook-bedrijfspagina zodat alle binnenkomende berichten naar de webclient worden geleid
  2. Meerdere agenten toestaan vragen van klanten te beantwoorden zonder toegang te geven tot Facebook
  3. Doorsturen van berichten wordt toegewezen aan specifieke extensies of wachtrijen
  4. Eenvoudige configuratie in 3 stappen voltooit de integratie in enkele minuten!

 

Zakelijke sms verzenden en ontvangen

  1. Sms-berichten rechtstreeks verzenden en ontvangen vanuit de webclient- en smartphone-apps
  2. Inkomende sms’jes routeren naar specifieke wachtrijen van meerdere agents, zodat er geen bericht onbeantwoord blijft
  3. Agenten kunnen hun persoonlijke mobiele nummer privé houden
  4. Berichten worden geleverd op dezelfde chatinterface als live chat en Facebook

 

Geïntegreerde videoconferenties

 

  1. Gratis voor maximaal 250 deelnemers
  2. Onbeperkt aantal gebruikers, ongeacht de editie
  3. Een conferentie starten met één klik
  4. Telefonisch inbellen bij vergaderingen
  5. Bandbreedtebeheer en -controle
  6. Hulp bij afstandsbediening voor snelle en eenvoudige probleemoplossing – plug-in/exspanningsvrij scherm delen
  7. PDF’s vooraf uploaden vóór vergaderingen
  8. Eenvoudig te gebruiken polling tool voor feedback

Callcenterfuncties van de volgende generatie

Met de 3CX PRO- en Enterprise-edities krijgt u geavanceerde callcenterfuncties gebundeld zonder extra kosten. Verhoog uw omzet, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX.

  1. Call Center Reporting – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer
  2. Wachtrijstrategieën en realtime statistieken – round robin, jacht met drieën en meer
  3. Binnenvallen, luisteren en fluisteren naar de telefoontjes van agenten
  4. CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Office 365, Freshdesk en meer
  5. 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
  6. Live Chat met uw websitebezoekers en bied realtime ondersteuning

Bel vandaag nog naar Linssen Elektrotechniek, telefoonnummer: 020-6105921. Uw telecommunicatie ‘uitbesteden aan 3CX ’ is nu toch wel heel verleidelijk.

BEL ONS