Eenvoudig te gebruiken Windows-app
- Ip-telefoongesprekken starten vanaf uw bureaublad met de CTI-modus
- Werk op afstand vanaf elke locatie
- Bekijk eenvoudig de status van uw collega’s
- Gebruik de weergave Receptionist om gesprekken te beheren en sleep oproepen vervolgens voor een snelle gespreksoverdracht
- Start gesprekken rechtstreeks vanuit uw CRM; naadloos integreren met MS Exchange, Microsoft Outlook of Intern Telefoonboek
- Automatisch rapporten over klant- en agentactiviteiten verkrijgen
- Webconferenties plannen en ad-hocvergaderingen starten
- Inclusief Wallboard- en Q-Manager-weergave
3CX Live Chat: Next Level Klantcommunicatie
- Laat klanten rechtstreeks vanaf uw website chatten, bellen of met u afspreken
- Volledig gratis voor u en uw klanten – geen extra abonnementen of kosten
- Binnenkomende berichten kunnen eenvoudig worden beheerd vanaf de webclients van agenten
- Eenvoudig chats overbrengen naar andere teamleden
- Eenvoudig te configureren in een paar eenvoudige stappen!
Facebook Messenger-integratie
- Integreer uw Facebook-bedrijfspagina zodat alle binnenkomende berichten naar de webclient worden geleid
- Meerdere agenten toestaan vragen van klanten te beantwoorden zonder toegang te geven tot Facebook
- Doorsturen van berichten wordt toegewezen aan specifieke extensies of wachtrijen
- Eenvoudige configuratie in 3 stappen voltooit de integratie in enkele minuten!
Zakelijke sms verzenden en ontvangen
- Sms-berichten rechtstreeks verzenden en ontvangen vanuit de webclient- en smartphone-apps
- Inkomende sms’jes routeren naar specifieke wachtrijen van meerdere agents, zodat er geen bericht onbeantwoord blijft
- Agenten kunnen hun persoonlijke mobiele nummer privé houden
- Berichten worden geleverd op dezelfde chatinterface als live chat en Facebook
Geïntegreerde videoconferenties
- Gratis voor maximaal 250 deelnemers
- Onbeperkt aantal gebruikers, ongeacht de editie
- Een conferentie starten met één klik
- Telefonisch inbellen bij vergaderingen
- Bandbreedtebeheer en -controle
- Hulp bij afstandsbediening voor snelle en eenvoudige probleemoplossing – plug-in/exspanningsvrij scherm delen
- PDF’s vooraf uploaden vóór vergaderingen
- Eenvoudig te gebruiken polling tool voor feedback
Callcenterfuncties van de volgende generatie
Met de 3CX PRO- en Enterprise-edities krijgt u geavanceerde callcenterfuncties gebundeld zonder extra kosten. Verhoog uw omzet, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX.
- Call Center Reporting – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer
- Wachtrijstrategieën en realtime statistieken – round robin, jacht met drieën en meer
- Binnenvallen, luisteren en fluisteren naar de telefoontjes van agenten
- CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Office 365, Freshdesk en meer
- 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
- Live Chat met uw websitebezoekers en bied realtime ondersteuning
Bel vandaag nog naar Linssen Elektrotechniek, telefoonnummer: 020-6105921. Uw telecommunicatie ‘uitbesteden aan 3CX ’ is nu toch wel heel verleidelijk.